Misi Lari Rumah

eyy guys,,haha,,kali ni aq nak korang bace betol2 meyh,,haa..nak tau?

dalam bulan 3 ari uh,,aku ade masalah nan family auw,,besar la gax masalah

 dia,,,biase lah an..dalam usia aku mcm nie..cinte2 uh biase la..ade soran minah nie

aq bercinta nan dia,,tapi keluarge aq x sukee,,mcm parents aq uad kat dia,,bile da 

jadi mcm uh,,aku rasew tension giler ahh..so aq amex keputusan untuk berenti skowla 

pic AQ larii Umaahh
kerja(konon na idop indie lha an)haha,,aku dok umah kezen aq,,dok kat semban la..

lama jugak aq x skola sapai skang,,macam2 aq pikir,,na pidah skowla la sumer,,aku 

da nekad da..aku x nakk skola situ ag,,parentz aq plak desak aku balekk umahh and 

masok balek skola uh,,tension doohh,,da macam2 parents aq buat,,hantar bomoh laa,,

dorang engat aq ni sakit!kena rasok hantu laa hapee laa..tp bukan uh sebnanye

aku cume x nak dikongkong,,AKU NAK BEBAS!!sbb dorang jenis yang x suke aku ngan 

,,,las2,,penat aku lari lara sana sini,,,aku pon ekot jela pe dorang nak,,balekk

and skowla balek kat situ,,,hah!tensionnn.....