HIJRAH AKU..

assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh..aku tahu aku da lama ta wat blog an..hehe..sorry2..hmm,,hari nie aku nak citer bab hijrah..aku rase aku sendiri dalam keadaan hijrah,,dari burok ke baik,,dari baik ke burok..kan??


post kali nie aku tuju an khas kat STUDENT-STUDENT SMATKEM yang melawat blog aku nie...aku/abang/saya harap korang bace dengan teliti okeyh..hayati and amek pengajaran,,t time aq bg tazkirah,,aku nak konklusi:


         assalamualaikum teman-teman,aq tahu sebelum nie aku terok kan,,melalui kehidupan yang hanya menyuluh kehidupan bersosial,,tapi korang tahu???aku nak berubah,,bukannye tanpa sosial langsong,,,tapi aku cube nak kurangkan benda uh,,lagi satu aku nk korang tahu yang aku niy masuk ke SMATKEM bukan sebab dibuang skolah,dll..tapi aku just lari dari tetekan..tu je...k...malas nak story ag cer idop aku,,panjang sangat..hehe..