assalamualaikum ,

hmm . sori dah lama x update , bz kerja seyh , huhu

korang sehadd . ?

kali ni post ni mengenai sambungan pasal wadi uh , dye x terime doeh lamaran aku , 


huhu . coz dye suke org len . x pe . agpon kitaorang jaoh2 .

tp dengan izin-Nya , aku dipertenmukan lagi dgn seorang gadis awet muda .

haha . dulu dah pernah ade skandall . tp tu dulu .

skang ni it's real .aku rase korang tahu kodd .

hmm . dye pon comel gax . wuhuhu . asal keturunan yg baek2 sahaja .


maybe panndai masak . hehe . tp arn . dye ade kembar . huhu .

so siape rase jelez aku ngan dye nie . ko angkat kembar dye .


kali ni aku bagi korang link blog dye . ok ? 


dye ni comel . ok . walaupun baru nak masok f.2 , aku lax nak f.5(dah tua dahh) haha

tapi aku xrase jurang umur ni sbgai obstacle antare aku & dye

coz mak and ayah aku pon bukan sebaya . jurang umur pon dalam 4/5 taon


aku boleyh ckp yg dye nie , seorang peminadd fanatik aku dari dulu . 

aku tahu .

lagu feveret dye yelah BIRKATUL KHAIRA' . korang mesty terpinga - pinga kan?

t korang bukak blog dye ,korang akn tahu lagu ape .


b , harap b senyum bace blog niey

*b > pgglan name dye yg start dari huruf "b".bukan baby , huhux