KAU SUKE KE TAK ?


asslamualaikum warahmatullah ,
tekejott tgok durian . ? haha.
okkkeeeehh . . .  ha! skang ni korang pun tahu2 lah kan ,,musim durian,,durian runtuh la katekan . sebudd  

pasal durian ni ade gax yg mengenangkan sesuatu dalam kpala otak aku nie , ,

teringaddd , , ,
dulu time aku skola kat puchong nie,, member2 aku suke pggl aku durian , tah nape ntah ,,aku pon pelik .

dorang kate , rambudd aku nie haa mcm durian , syik la terpacak ,huh bley masuk iklan brycreem tau !

huhu,, durian nie gax salah satu buah kesangapan aku,, kalau aku jumpe je durian , aku akn rembadd 

masuk perodd ,sedap kerna baunye yg menyerlah ,,wahahaha ,

sebodd lagi pasal durian nie , ade mende yg berkaitan dalam hidup aku . DURI CINTA , , ehem2.

aku malas nak explain besar2 hal nie,,ok , korang terjah la senirik ok..

chauw ! hidup durian !!!!